איך לבחור משקפי שמש מתאימים למבנה הפנים?

אם נודה באמת – משקפי שמש לא נועדו רק כדי להגן עלינו מפני קרני השמש אלא הם גם משמשים כפריט אופנתי הכרחי למי שמקפיד על ההופעה שלו. משקפי שמש הם חלק מהותי בלוק שאנחנו בוחרים לשדר, וכל אחד מאיתנו מכיר את החוויה של להיכנס לחנות משקפי שמש ולאבד את עצמנו מהמבחר. בדיוק כפי שאנו נוהגים לבחור את בגדי הלבוש שלנו בהתאם למבנה גופנו, כך גם עם משקפי שמש. ישנם משקפיים שיחמיאו יותר למבנה פנים עגול, וכאלה שידגישו מבנה פנים מחודד. בכתבה שלפניכם נעזור לכם להתאים בין משקפי שמש למבנה הפנים.

משקפי שמש לפנים קלאסיות – סימטריות

מי שזכתה במבנה פנים סימטרי, בו כל האיברים הזוגיים נמצאים במקומם המדויק – יכולה ליהנות מכל סוגי המשקפיים: משקפי שמש עם מסגרת חתולית, משקפיים מרובעים או עגולים – בהתאם להעדפה שלכם ולסגנון האישי. דוגמניות בעלות מבנה פנים סימטרי: גל גדות, אגם רודברג, עדי הימלבלוי.

פנים עגולות

במבנה פנים עגול, מומלץ לבחור במשקפיים בעלי צורה ששוברת את מבנה הפנים. לכן, עדיף להימנע ממשקפיים עגולים ולקחת משקפיים עם קווים ישרים – חתוליים או מסגרת מרובעת. דוגמניות בעלות מבנה פנים עגול: קרן מור, קמרון דיאז.

פנים מרובעות

מבנה פנים עם לסת רחבה, עצמות לחיים בולטות וקווים ישרים. מומלץ לרכך את מבנה הפנים באמצעות משקפי שמש עם מסגרת עגולה או חתולית. דוגמניות בעלות מבנה פנים מרובע: פריס הילטון, אנג'לינה ג'ולי.

משקפי שמש לפנים מחודדות

פנים מחודדות הן פנים ארוכות במקצת שמדמות צורת "לב" – אזור עצמות הלחיים רחב והסנטר צר. לפנים מחודדות יתאימו משקפיים קטנות יחסית שלא יחרגו מרוחב הפנים, ועדיף שיהיו עם מסגרת חתולית או עגולה כדי לשבור את המבנה המאורך. דוגמניות בעלות מבנה פנים מחודד: ריהאנה, מירי בוהדנה.

משקפי שמש לפנים צרות וארוכות

עבור פנים צרות וארוכות מומלץ להימנע ממשקפיים עגולים וכן להימנע ממשקפי שמש רחבים. מסגרת אידיאלית ומחמיאה תהיה מסגרת חתולית ומסגרת "אוברסייז" אשר תיצור אשליה של פנים מלאות יותר ותשבור את הקווים הצרים והארוכים. דוגמניות בעלות מבנה פנים צר וארוך: שרה ג'סיקה פרקר, אור גרוסמן.

 

מאמרים נוספים

איך לבחור תיק איפור?

תיק איפור הוא פריט חובה עבור כל מי שאוהבת להתאפר ומקפידה על התחזוקה של האיפור כשהיא מחוץ לבית. הוא מאפשר לאחסן את מוצרי האיפור באופן

Read More »

לקוחות יקרים, במהלך החג שירות המשלוחים סגור. 

ניתן לבצע הזמנה לאחרי חול המועד.

חג שמח!