בחירת משקפי שמש – התאמה בין צבעים

כולנו מכירים את החוויה של להיכנס לחנות משקפי שמש – וללכת לאיבוד בגלל המבחר. אנחנו מודדים עוד ועוד ועוד, הופכים את חנות המשקפיים – ולא תמיד יוצאים בידיים מלאות. המגוון הרחב של הצבעים והצורות ללא ספק מבלבל, אך ישנם כללים מנחים שיוכלו לסייע לכם לבחור את המשקפיים המחמיאות ביותר. התאמה בין צבע המשקפיים לצבע העור וצבע השיער יכולה לשדרג את הלוק שלכם ולהוציא את המקסימום מהמשקפיים החדשים. שנתחיל?

מחקר מצא – צבעים מנוגדים נחשבים למושכים יותר

מחקר אמריקאי מצא שניגודיות בין צבעים נחשבת למושכת יותר, ובפרט באזור השפתיים והעיניים. ככל שצבע עור הפנים בהיר – כך מוטב לבחור בצבע שפתון ואיפור עיניים כהה, ולהיפך. הדבר אמנם נבדק על צבעי איפור – אך נכון בהחלט גם כשמדובר במשקפי שמש שמחליפים את איפור העיניים.

משקפי שמש לבעלי עור כהה                                         

לאנשים בעלי צבע עור כהה, מומלץ לבחור במשקפי שמש בצבעים מנוגדים: צבעי פסטל, משקפי שמש בצבעים שקופים, פלסטיק שקוף וכן עדשה מדורגת בגוונים של חום וירוק שתעשיר את המראה האקזוטי.

בעלי עור בהיר או חיוור

בעלי עור בהיר או חיוור זקוקים לצבע שיעניק להם חיים, וגם כאן הניגודיות משחקת תפקיד. מומלץ לבחור משקפי שמש עם מסגרת בצבע כהה – שחור או חום, ועדשה מדורגת או כהה.

משקפי שמש לבעלי שיער ג'ינג'י / אדמוני או פנים סמוקות

מי שהצבע האדמדם שולט בפנים שלו, בין אם בשיער ובין אם בלחיים סמוקות באופן תמידי – אמנם זכה במראה מיוחד אך כדאי לו להימנע ממשקפיים בגוונים אדומים כמו בורדו ואדום. הגוונים המומלצים הם שחור, אפור, כחול, ירוק וכן משקפי שמש עם מסגרות מנומרות.

בעלי שיער בלונדיני

נתחיל מזה שמשקפיים בצבע כתום או צהוב – לא מתאימים לבעלי שיער בלונדי ולא מחמיאים להם. מומלץ לבחור במשקפיים בשילוב של זהב, פלסטיק ומתכת, ואפילו למסגרת עם נגיעות של כחול, אדום או ירוק.

 

מאמרים נוספים

איך לבחור תיק איפור?

תיק איפור הוא פריט חובה עבור כל מי שאוהבת להתאפר ומקפידה על התחזוקה של האיפור כשהיא מחוץ לבית. הוא מאפשר לאחסן את מוצרי האיפור באופן

Read More »

לקוחות יקרים, במהלך החג שירות המשלוחים סגור. 

ניתן לבצע הזמנה לאחרי חול המועד.

חג שמח!