כך תבחרי מברשות איפור המתאימות לך

מי שאוהבת להתאפר (וגם מי שלא), בוודאי יודעת שאחד מפריטי האיפור החשובים ביותר הוא מברשת איפור טובה שעושה את העבודה.

מבנה המברשת צריך לאפשר אחיזה נוחה וקלה לאיפור בכל מצב וסיטואציה, ושערות המברשת – אמורות לפזר את החומר, בין אם הוא אבקה ובין אם הוא קרם, בצורה אחידה וחלקה ללא בזבוז מיותר של החומר וכמובן ללא נשירה של שיער המברשת על העור או יצירת "גבשושים". אז איך בוחרים מברשת איפור מתאימה? הנה כמה טיפים שיעזרו לך.

מטרת המברשת

בשוק מוצרי האיפור תוכלי לראות שיש מגוון רחב של מברשות איפור וכמובן ספוגיות איפור: מברשת להנחת מייקאפ, מברשת לסומק או ברונזר, מברשת לליטוש צלליות ועוד. כל מברשת שכזו מיועדת למטרה מסוימת ולכן היא גם אמורה להתאים לחומר איתו היא תבוא במגע. מומלץ לרכוש מברשת איפור המתאימה למטרה.

גודל המברשת

גודל המברשת צריך להיות מותאם למבנה הפנים שלך. לעצמות ללחיים גדולות או לעצמות לחיים בולטות מומלץ לבחור במברשת איפור בינונית-גדולה, ובעלות פנים קטנות מומלץ לבחור במברשת קטנה-בינונית. כך תוכלו לוודא שהחומר מתפזר בצורה אחידה על הפנים.

רכות ונוחות של מברשות איפור

מברשות איפור טובות מתאפיינות ברכות וגמישות, והן מבטיחות אורך חיים למברשת והנחה של האיפור בצורה קלה ונוחה. פתרון נוסף למברשת איפור רכה הוא ספוגיות איפור – הן רכות וגמישות מאוד ונוחות לאחיזה.

מברשת עם שיער סינטטי – טובה למריחת קרם

אם את זקוקה למברשת איפור לצורך מריחה של מייק-אפ, קונסילר, אייליינר, צלליות קרם וכדומה – מומלץ לבחור מברשת שיער סינטטי שמונעת היתקעות של הקרם בשערה ויצירת "פסים" לא מחמיאים על הפנים. עבור איפור אבקתי כדוגמת סומק או פודרה, ניתן להשתמש במברשות משיער טבעי.

מברשות וספוגיות איפור לרכישה – ממש כאן!

לאיפור נוח ומדויק – צריך כלים מתאימים. לפנייך מגוון של מברשות איפור / ספוגיות איפור בעיצובים שונים ומחומרים שונים, שיאפשרו לך ליצור לוקים מדויקים בזמן קצר.

 

 

מברשת סיליקון לפנים

מאמרים נוספים

איך לבחור תיק איפור?

תיק איפור הוא פריט חובה עבור כל מי שאוהבת להתאפר ומקפידה על התחזוקה של האיפור כשהיא מחוץ לבית. הוא מאפשר לאחסן את מוצרי האיפור באופן

Read More »

לקוחות יקרים, במהלך החג שירות המשלוחים סגור. 

ניתן לבצע הזמנה לאחרי חול המועד.

חג שמח!