מברשות איפור או ספוגיות איפור – מה עדיף?

אחת השאלות שכל מי שנוהגת להתאפר, בין אם באופן קבוע ויום-יומי ובין אם עבור אירוע או מפגש חברתי, הוא איך כדאי למרוח את המייקאפ על הפנים – באמצעות מברשות איפור או באמצעות ספוגיות איפור? לפניכן כל השיקולים וגם ההמלצה שלנו!

איך מניחים מייקאפ?

את המייקאפ מומלץ להניח על עור הפנים לאחר שמכינים את העור לקלוט אותו בצורה טובה יותר: קרם לחות שיעזור למייקאפ להתקבע וניתן להשתמש גם בפריימר שמחליק את העור וממלא קמטים ונקבוביות פתוחות.

אם את משתמשת בקונסילר, זה הזמן. לאחר מכן, יש להניח את המייקאפ ויש לכך שתי שיטות: מברשת איפור או ספוגית איפור. אז מה נוח יותר לשימוש ומה מעניק מראה טוב יותר?

הנחת מייקאפ באמצעות מברשות איפור

מברשת איפור מאפשרת להעניק רמת כיסוי שלמה יותר ולמראה שמתמזג עם העור. ככל שהיא תהיה צפופה יותר, כך הכיסוי יהיה מלא ואחיד.

בנוסף, העבודה עם מברשת נחשבת למהירה יותר בפרט אם הראש שלה גדול. כשבוחרים מברשות איפור, חשוב לבחור במברשות איכותיות, ממש כמו שתוכלו למצוא כאן, כדי להבטיח ששיערות המברשת לא ישארו על העור ולא יגרמו לסימני מריחה.

הנחת מייקאפ באמצעות ספוגיות איפור

ספוגית איפור מאפשרת הנחת מייקאפ בטפיחות באופן קליל יותר ועוזרת ליצירת גימור בעיקר בפינות אליהן קשה להגיע עם מברשת איפור, למשל מתחת לעיניים ובצידי האף, וזאת בזכות הגמישות והרכות שלה.

בין היתרונות שלה הם היותה קטנה וניתנת לנשיאה וכן העובדה שהיא כלכלית מאוד. כדי ליצור מראה מלא ואחיד מומלץ להשתמש גם במברשת איפור וגם בספוגית – להתחיל עם מברשת איפור ולסיים עם ספוגית עם מעט מאוד חומר לצורך "חיזוקים".

מגוון רחב של מברשות איפור וספוגיות איפור

לפנייך מגוון רחב של מברשות איפור וספוגיות איפור בגדלים שונים שישדרגו את הלוק שלך. הזמיני עכשיו את שלך!

 

ספוגית איפור

מאמרים נוספים

איך לבחור תיק איפור?

תיק איפור הוא פריט חובה עבור כל מי שאוהבת להתאפר ומקפידה על התחזוקה של האיפור כשהיא מחוץ לבית. הוא מאפשר לאחסן את מוצרי האיפור באופן

Read More »

עקב המצב הביטחוני יתכנו עיכובים בזמני המשלוח