מברשות איפור שאת ממש חייבת בתיק האיפור שלך

כל מתאפרת, בין אם היא מתאפרת מתחילה ובין אם היא ממש גורו של איפור, יודעת שתיק איפור הוא הנכס הטוב ביותר כשיוצאים מהבית. הגודל של תיק האיפור אמור להיות ממוצע, כזה שנכנס כמעט לכל תיק איפור, ולכן גם יש מגבלה על כמות מוצרי האיפור שניתן להכניס אליו. אלא שכמעט לכל מוצר איפור כיום, יש מברשת תואמת! איך בכל זאת מכניסים לתיק איפור קטן את המברשות שהן ממש בגדר חובה?

מברשות איפור להנחת מייקאפ

מייקאפ הוא מוצר איפור בסיסי ביותר, והוא גם הבסיס לאיפור. ניתן למצוא אותו בכל תיק איפור, אלא אם זכית בעור פנים חלק ואחיד שהמייקאפ יכול רק להרוס. את המייקאפ נהוג למרוח באמצעות מברשות איפור, ספוגיות איפור או עם האצבעות. כיוון שאת נמצאת מחוץ לבית, מריחת מייקאפ עם האצבעות יכולה להיות רעיון רע, ואילו מברשות איפור תופסות מקום. במקרה הזה, ספוגיות איפור יכולות לעשות את העבודה וגם לא לתפוס כמעט מקום בתיק.

מברשות איפור לסומק / ברונזר

סומק וברונזר הם חלק בלתי נפרד מהאיפור, אם את רוצה להראות חיונית ולא חיוורת בגלל המייקאפ. יש מי שבוחרת להשתמש רק בסומק ויש מי שמעדיפה חיזוק של הצללות, ויש את אלה שמעדיפות גם וגם. במקרה הזה, מברשת איפור אחת תוכל לעשות עבורך את העבודה וכל שתצטרכי הוא לנער אותה מעט לפני שאת מעבירה אותה לשימוש במוצר האיפור השני. אם את משתמשת בברונזר משחתי ולא אבקתי, תוכלי לחסוך מקום ולבחור ספוגיות איפור.

מברשות איפור / ספוגיות איפור לרכישה עכשיו

מברשות איפור וספוגיות איפור הן חלק בלתי נפרד ממוצרי האיפור שלך, וכדי שהן יעשו את העבודה בצורה מושלמת – כדאי שהן יהיו איכותיות. אנו ממליצים לרכוש גם מברשת איפור וגם ספוגית איפור, כדי לאפשר לעצמך את הגמישות ואת ההתאמה לכל סיטואציה!

מאמרים נוספים

איך לבחור תיק איפור?

תיק איפור הוא פריט חובה עבור כל מי שאוהבת להתאפר ומקפידה על התחזוקה של האיפור כשהיא מחוץ לבית. הוא מאפשר לאחסן את מוצרי האיפור באופן

Read More »

עקב המצב הביטחוני יתכנו עיכובים בזמני המשלוח