מה ההבדל בין משקפי קריאה למשקפי ראיה?

משקפי קריאה ומשקפי ראייה נועדו על מנת להפחית את רמת המאמץ של העין ולאפשר לנו לראות טוב יותר עצמים קרובים ורחוקים. לכל אחד מסוג המשקפיים יש את המטרות שלו, וכדי למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבורכם – כדאי להכיר את החסרונות והפתרונות של כל אחד מסוגי המשקפיים.

משקפי קריאה

משקפי קריאה הם משקפיים שנועדו, כפי שניתן להבין משמם – כדי לאפשר לנו לקרוא. כלומר הם הופכים את האובייקטים הקרובים לברורים יותר. הצורה שלהם תהיה קמורה ומעוגלת כלפי חוץ ואין צורך במרשם רופא על מנת לקנות אותם ולכן הם נקראים משקפי קריאה מוכנים. בדיוק מסיבה זו, ניתן למצוא משקפי קריאה זולים שעל אף מחירם הנמוך הם נחשבים לאיכותיים ועושים את העבודה היטב. לרוב הצורך במשקפי קריאה מתעורר בגיל מתקדם יותר כאשר שרירי העיניים מתעייפים והקרנית מתקשה.

משקפי ראייה

משקפי ראייה מיועדים עבור אנשים עם קוצר ראייה שמתקשים לראות אובייקטים מרוחקים. בניגוד למשקפי קריאה, משקפי ראייה יהיו מעוגלים פנימה. כמו כן, משקפיים מסוג זה אינם מיועדים רק לאנשים בגיל מתקדם וניתן להבחין גם בילדים קטנים מאוד המרכיבים משקפיים. על מנת לקנות משקפי ראייה מומלץ לעשות בדיקת עיניים מקדימה.

היכן ניתן לרכוש משקפי קריאה איכותיים?

אם אתם מתקשים לראות עצמים קרובים ומוצאים את עצמכם מרחיקים את הספר או העיתון כדי להתמקד בכתוב – אין צורך ללכת לאיבוד ולחשוב על פתרונות מרחיקי לכת. פשוט מאוד – אתם זקוקים למשקפי קריאה. משקפי קריאה, הנקראים גם משקפי דוכן, ניתן למצוא ב – E Fashion. על אף המחיר הנמוך יחסית שלהם, הם עושים את העבודה היטב.

מגוון משקפי קריאה איכותיים במחירים אטרקטיביים

לפניכם מגוון רחב של משקפי קריאה מוכנים מסוגים שונים – בעיצוב מודרני, מחיר אטרקטיבי והכי חשוב – באיכות גבוהה שתאפשר לכם לשוב לקרוא כבעבר – מהטלפון, מהעיתון, מהספר וגם מהטלוויזיה.

מאמרים נוספים

איך לבחור תיק איפור?

תיק איפור הוא פריט חובה עבור כל מי שאוהבת להתאפר ומקפידה על התחזוקה של האיפור כשהיא מחוץ לבית. הוא מאפשר לאחסן את מוצרי האיפור באופן

Read More »

עקב המצב הביטחוני יתכנו עיכובים בזמני המשלוח