משקפי קריאה לפי מרשם או משקפי קריאה מוכנים?

הידעתם? למעלה מ-70% מהאוכלוסיה יזדקקו בשלב כזה או אחר למשקפי קריאה ורובם המכריע יהיו בני 40+. הסיבה לכך היא החלשות של עדשת העין שאחראית, בין היתר, למיקוד העין על עצמים קרובים. כלומר, הצורך במשקפיי קריאה נובע בעיקר כתוצאה מתהליך הזדקנות טבעי. בשוק תוכלו למצוא

מוכנים וכן משקפיים לפי מרשם ולאחר בדיקה – מהם ההבדלים ביניהם ואיזה סוג עדיף לכם?

משקפי קריאה מוכנים לעומת משקפיים לפי מרשם

  • משקפי קריאה מוכנים – בלשון העם, שמם השני של משקפיים מוכנים הוא "משקפי דוכן". משקפיים מסוג זה תוכלו למצוא מלבד בחנויות משקפיים גם בחנויות שונות כמו E Fashion. מדובר על משקפי קריאה בעלי מספר תואם בכל עין, למשל: +1.50. לרוב משקפיים אלה יהיו משקפי קריאה במחירים נוחים לכל כיס.
  • משקפיים לפי מרשם – משקפיים המותאמים לכם לאחר בדיקת עיניים על ידי אופטימטריסט או רופא עיניים. משקפיים אלה מיועדות למי שיש לו הבדל במספרים בשתי העיניים וכן הוא סובל גם מצילינדר.

איך אדע לבחור מה מתאים לי?

במידה ובשתי העיניים יש לכם מספר דומה או שווה ואין לכם צילינדר – תוכלו לרכוש משקפי קריאה מוכנים שהם כאמור גם זולים יותר. הבחירה במשקפיים מסוג זה מתאימה במיוחד למי שצריך משקפי קריאה לצורך פעולות קריאה פשוטות וקצרות, ואפילו מעדיף שיהיו זוג משקפי קריאה זמינים "בכל פינה" – על יד המיטה, ליד פינת האוכל וכדומה. עבור יתר המקרים, מומלץ להתאים את משקפי הקריאה לפי המידה המדויקת שלכם ובפרט אם אתם נדרשים למשקפי קריאה למרבית שעות היום.

מגוון רחב של משקפי קריאה מסוגים שונים

מתמודדים עם קושי בקריאה ומוצאים את עצמכם מרחיקים את העיתון, הספר או הטלפון כדי לקרוא? זקוקים למשקפי קריאה שישפרו את היכולת שלכם לקרוא ולראות עצמים קרובים? לפניכם מגוון רחב משקפי קריאה מודרניים ובמחירים נוחים.

מאמרים נוספים

איך לבחור תיק איפור?

תיק איפור הוא פריט חובה עבור כל מי שאוהבת להתאפר ומקפידה על התחזוקה של האיפור כשהיא מחוץ לבית. הוא מאפשר לאחסן את מוצרי האיפור באופן

Read More »

לקוחות יקרים, במהלך החג שירות המשלוחים סגור. 

ניתן לבצע הזמנה לאחרי חול המועד.

חג שמח!