תיק איפור אישי: מה כדאי לשים בתוכו?

מהי הרכישה החשובה ביותר כשעושים קנייה של מוצרי איפור? נכון, תיק איפור. כל אחת שמכבדת את האיפור שלה יודעת שלא זורקים אותו סתם כך על השידה או במגירה, וכשיוצאים לבילוי – לא דוחסים את האודם והסומק לתוך התיק.

שלב הראשון – קונים תיק איפור

בוודאי גם לך יש הר של מוצרי איפור, חדשים יותר וחדשים פחות. הצעד הראשון בסידור שלהם הוא לקנות תיק איפור. אצלנו תוכלי לרכוש תיק איפור בגודל ובעיצוב המתאים לך. כלל המפתח הוא לקנות תיק לא גדול מדי, כזה שיכול להיכנס בקלות לתיק אותו את נושאת איתך. בשלב השני – צריך לבחור מה נכנס פנימה, ומה עובר לקופסה בתוך מגירה אותה נפתח באירועים כשנצטרך איפור לאירוע מיוחד.

שלב שני – מוצרי האיפור ההכרחיים

מוצרי איפור הם דבר שלא נגמר. יש מגוון רחב של סוגים וצבעים – והכל באמת מפתה. חשוב שבתיק האיפור שלך תכניסי קודם כל מוצרי איפור בסיסיים: מייקאפ, סומק ואודם/ליפ-גלוס. אם את נוהגת להשתמש בפריימר או בפודרה שמקבעים את האיפור ומחליקים את העור – מומלץ להכניס גם אותם. חשוב לא לשכוח להכניס לכל מוצר איפור את המברשת שלו.

שלב שלישי – מוצרי איפור חשובים

בקבוצת מוצרי האיפור החשובים ישנם מוצרי איפור שמשלימים את הלוק, אך ברוב המקרים ניתן להסתדר גם בלעדיהם: אייליינר, צלליות לעיניים ועיפרון לשפתיים ולעיניים.

שלב רביעי – מוצרים ועזרים שכדאי שיהיה

חשוב שתיק האיפור שלכם לא יהיה עמוס בדברים, כך שלא תצטרכו לפזר אותו כדי להגיע למה שחיפשתן. עם זאת, ישנם מוצרים נוספים שיקלו עליכן את מלאת האיפור והסרת האיפור: מגבונים להסרת איפור, מראה קטנה ואפילו פינצטה להוצאה של שיערות סוררות.

בחרי עכשיו גם את תיק איפור שימושי ומעוצב

לפנייך מגוון של תיקי איפור בגדלים, צבעים וסגנונות שונים. בחרי את תיק האיפור שלך והחלי למלא אותו בפריטים החשובים לך ביותר!

מאמרים נוספים

איך לבחור תיק איפור?

תיק איפור הוא פריט חובה עבור כל מי שאוהבת להתאפר ומקפידה על התחזוקה של האיפור כשהיא מחוץ לבית. הוא מאפשר לאחסן את מוצרי האיפור באופן

Read More »

לקוחות יקרים, במהלך החג שירות המשלוחים סגור. 

ניתן לבצע הזמנה לאחרי חול המועד.

חג שמח!