איך לבחור תיק איפור?

תיק איפור הוא פריט חובה עבור כל מי שאוהבת להתאפר ומקפידה על התחזוקה של האיפור כשהיא מחוץ לבית. הוא מאפשר לאחסן את מוצרי האיפור באופן ששומר עליהם (כולנו מכירות את התרחיש הזה של הסומק המרוסק או האודם השבור) ומאפשר לנו לאתר בדיוק את מה שאנחנו צריכות תוך שניות ספורות. המגוון הרחב של תיקי האיפור יכול לבלבל, אז הנה מספר טיפים שיסייעו לך לבחור את תיק האיפור המתאים לך ביותר.

טיפים לבחירת תיק איפור – גודל התיק

הגודל של תיק האיפור הוא כנראה הפקטור החשוב ביותר. אם את מאפרת מקצועית, תצטרכי תיק איפור גדול במיוחד ואפילו מספר תיקים. אם את מתאפרת באופן עדין מאוד, ומחזיקה באופן קבוע כ-3-4 מוצרי איפור בסיסיים – תוכלי ללכת על תיק איפור קטן.

אם את איפשהו באמצע, ואוהבת שהמראה שלך מתוקתק וכולל מספר מוצרים שונים, כדאי לבחור בתיק בגודל בינוני. כדאי לקחת בחשבון שתיק איפור גדול לא תמיד יצליח להכנס לתוך תיק יד, ולעשות גם את החישובים האלה. במקרה כזה, לקנות תיק איפור גדול לנסיעות ותיק איפור קטן כשיוצאים מהבית לאירוע למשל.

חומר התיק

ניתן למצוא תיקי איפור במגוון של חומרים – החל מתיק איפור עשוי בד ועד לתיק איפור עשוי פלסטיק אלסטי. מלבד עניין הנוחות, כדאי לדעת שלכל סוג חומר יש תכונות אחרות.

למשל – אם נשפך לכם שפתון בתוך התיק – קרוב לוודאי שהוא ייספג בבד והכתם יישאר. לחלופין, תיק פלסטיק עשוי להתחמם בשמש ולחמם את האיפור שלכם.

מנשא וסגירה

מנשא וסגירה – ישנם תיקים עם מנשא המאפשרים לאחוז את תיק האיפור ממש כמו תיק יד, וישנם תיקים ללא מנשא שתצטרכו לעטוף בידכם. כמו כן, יש תיקי איפור עם ריצ'רץ' ולחלופין תיקים עם כפתורי תיק-תק. בחרו את התיק בהתאם להעדפות האישיות ולנוחות שלכם.

צבע תיק האיפור

לצבע תיק האיפור אין משמעות מיוחדת מלבד הטעם האישי שלכם. יש מי שמעדיפה תיק איפור בצבע שחור או כחול כהה כי כך גם היא אוהבת להתאפר – מעושן וסולידי.

לעומתה, יש מי שתעדיף תיק איפור ורוד או אדום – כי האיפור שלה צבעוני ותוסס. לחלופין, ניתן לקנות תיק איפור בצבע של תיק היד שלך וכך להתאים בין הצבעים.

מאמרים נוספים

איך לבחור תיק איפור?

תיק איפור הוא פריט חובה עבור כל מי שאוהבת להתאפר ומקפידה על התחזוקה של האיפור כשהיא מחוץ לבית. הוא מאפשר לאחסן את מוצרי האיפור באופן

Read More »

לקוחות יקרים, במהלך החג שירות המשלוחים סגור. 

ניתן לבצע הזמנה לאחרי חול המועד.

חג שמח!