למה כדאי לכם להשתמש במברשת לשיער?

השיער שלנו נחשב סמל לחיוניות ובריאות, וכדי לתחזק אותו לא מספיק להשתמש בתכשירים איכותיים כמו שמפו וקרם לשיער. גם להברשת השיער יש תפקיד חשוב בשמירה על הבריאות שלו וכמובן על המראה. שיער מלא קשרים גורם לנשירת שיער ולפיצול של השערות, אך מן הצד השני – הברשת יתר של השיער עלולה לגרום גם היא לנשירה בתדירות גבוהה ולכן צריך למצוא את הנוסחה הנכונה.

מברשות שיער – למה בעצם להבריש?

הברשת שיער עדינה נותנת לשיער ברק על ידי כך שהיא משטחת את השכבה החיצונית של השיער. עבור מי שאוהב/ת שיער עם נפח, ישנן מברשות שיער מיוחדות אשר מוסיפות גם נפח. בנוסף, להברשת השיער יש עוד שני אפקטים חשובים מלבד העיצוב שלו: מבקשת שיער מנקה את הקרקפת ומסירה תאי עור מתאים, שאריות מוצרים כימיים כמו קרם או מרכך שנשארו תקועים בשורשים ועוד. כמו כן סיבי המברשת מגרים את נימי הקרקפת ובכך מגדילים את זרימת הדם והחמצן לאזור, מה שתורם לצמיחת שיער טובה יותר. עכשיו אנחנו בטוחים שהשתכנעתם!

איך לעשות שימוש נכון במברשת שיער?

הדרך הטובה ביותר להבריש את השיער תלויה בסוג השיער – חלק, גלי או מתולתל. עבור בעלי שיער גלי או חלק, מומלץ להבריש את השיער כאשר הוא יבש, כיוון שכשהשיער רטוב הוא אלסטי יותר ולכן חלש ופגיע. אם בכל זאת אתם מעוניינים להבריש אותו כשהוא רטוב – התחילו מהקצוות ומהקשרים הקטנים. בעלי שיער מתולתל בוודאי מכירים את האתגר שבהברשת השיער כאשר הוא יבש: השיער מתנפח ומסתבך בתוך עצמו. לכן, עבור בעלי שיער מתולתל מומלץ להבריש את השיער כשהוא רטוב ועדיף אפילו במקלחת לאחר שימוש במרכך או מסיכה.

בחרו עכשיו מברשת שיער ממגוון של מברשות שיער!

תנו לשיער ולקרקפת שלכם את היחס המגיע להם, עם סירוק של השיער לפחות פעם ביום! לפניכם מגוון של מברשות שיער איכותיות בגדלים שונים אותן תוכלו לקחת אתכם לכל מקום.

מאמרים נוספים

איך לבחור תיק איפור?

תיק איפור הוא פריט חובה עבור כל מי שאוהבת להתאפר ומקפידה על התחזוקה של האיפור כשהיא מחוץ לבית. הוא מאפשר לאחסן את מוצרי האיפור באופן

Read More »

לקוחות יקרים, במהלך החג שירות המשלוחים סגור. 

ניתן לבצע הזמנה לאחרי חול המועד.

חג שמח!