מה הכי חשוב לבדוק כשקונים משקפי שמש?

אין חולק על כך שמשקפי שמש הם פריט אופנתי ראשון במעלה, והראייה לכך היא שמותגי האופנה הגדולים בעולם – מפראדה ועד גוצ'י – משווקים אותם תחת המותג שלהם. עם זאת, מרוב שפע המותגים, לעיתים אנחנו שוכחים שמשקפי השמש הם קודם כל מוצר בריאותי שמספק הגנה לעיניים מפני השמש. ואם חשבתם שמשקפיים עם עדשה כהה הם הטובים ביותר לעיניים שלכם – טעיתם. מה הכי חשוב לבדוק כשקונים משקפי שמש?

משקפי שמש עם מסנן קרינה

משקפי שמש הם קודם כל לצורך הגנה על העיניים מפני הנזקים הפוטנציאליים של השמש. כשמדובר בעיניים שלנו, שהן רגישות במיוחד – חשוב להקפיד על מסנן קרינה גבוה. סינון הקרינה נקבע על פי איכות העדשה ולא על פי צבעה – כך שעדשה בצבע כהה היא לאו דווקא המגנה ביותר. רוב משקפי השמש בשוק הם בעלי מסנני קרינה של UV Protection 400 nm, בין אם מדובר במשקפי שמש של מותג יקר ובין אם מדובר במשקפי שמש זולים. מומלץ שלא להתפשר על זה.

איכות העדשה

בחרו בעדשה באיכות גבוהה. עדשה לא צלולה, שהיא לא מלוטשת או שיש בה עיוותים, תביא לכאבי ראש ולפגיעה בראייה. אם יש באפשרותכם, העדיפו עדשות פולארויד המקבלות פחות סנוורים והשתקפויות כיוון שהן עדשות מקטבות.

איכות המסגרת

במרבית משקפי השמש הזולים, מסגרת הפלסטיק היא פשוטה למדי ונשברת מהר יחסית. במסגרות מתכת – כדאי לשים לב בעיקר לסוג ההברגה. מומלץ לבחור במסגרות חזקה וגמישה – שלא תישבר ולא תתעקם בקלות.

משקפי שמש בהתאמה למבנה הפנים

לאחר שעמדנו על חשיבות סינון קרינה ברמה טובה, אפשר להתפנות לבחירה של משקפי שמש המתאימים למבנה הפנים שלנו. ככלל – מומלץ ליצור ניגודיות בין מבנה הפנים למשקפי השמש. לפנים עגולות יתאימו משקפי שמש במבנה מרובע או חתולי, ואילו לפנים "מרובעות" – משקפיים עגולים יהיו אידיאליים.

בחרו את משקפי השמש שיעשו לכם את הקיץ

מעוניינים במשקפי שמש שהם גם אופנתיים וגם בריאים לעיניים? הגעתם למקום הנכון! ב- E Fashion מגוון רחב של משקפי שמש מבית מותגים שונים – לנשים ולגברים, המצוידים במסנן קרינה גבוה ובעדשה איכותית.  בחרו את הזוג האהוב עליכם.

מאמרים נוספים

איך לבחור תיק איפור?

תיק איפור הוא פריט חובה עבור כל מי שאוהבת להתאפר ומקפידה על התחזוקה של האיפור כשהיא מחוץ לבית. הוא מאפשר לאחסן את מוצרי האיפור באופן

Read More »

לקוחות יקרים, במהלך החג שירות המשלוחים סגור. 

ניתן לבצע הזמנה לאחרי חול המועד.

חג שמח!